miercuri, 21 iulie 2021


Noi embrie


Dimineața m-am trezit într-un cub
Pe un pat mediocru dar stabil.
Mi-am văzut pașii pe pereți
Și romanele scrise pe pernă 

Mi-am văzut plictiselile într-o cană
Și angoasele adunate laolaltă în dulap 

M-am dezgolit:
aveam cartiere răsărite pe piept
-icoanele singurătății-
Dovada că trăiam alte vieți. 

Dincolo de ele nu poți vedea nimic
Niciun răsărit și niciun apus
Doar licăriri ale unor vieți ce se aprind și se sting
Într-un întuneric real. 

Mi-aș fi dorit să pot să sculptez în ele
Pentru că piatra nu amintește
Decât despre statornicie și rezistență
Niciodată viață. 

Probabil aș fi acceptat norii 
Ce îmi mai acoperă ochii câteodată
Pentru că ei sunt și căldură și furtună
Și furie și tristețe. 

Dar piatra nu îmi arată nimic.
În piatră am învățat să exist
În piatră m-am ascuns
Și m-am odihnit. 

Urmează să încep o nouă zi.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu