miercuri, 21 iulie 2021

 

Voiam


Mi-aș dori să fiu poet la malul mării
Cu muzica în surdină
Dar sunt poet la malul canapelei
Căutând versuri ce n-or să vină

Aș vrea să dezgrop beri dintr-un rucsac
Să mă pierd alene lângă o pasiune
Dar îngrop amintiri în cearșaf
Și găsesc doar vise și câte-o promisiune

Îngheț la câte-o fereastră în diferite case
Și închid ochii la câte-o emisiune
Îmi pun mereu telefonul la încărcat 
Și mintea în vreo viziune

Mi-aș dori să fiu poetul tău la malul mării
Să-ți caut nisip în părul încâlcit
Să-ți caut patima în buzele
Ce tremură, ce urlă un spasm tocit

Doar de la pieptul meu vezi stelele
Doar în palmele tale vezi palmele mele
Doar privirea ta că să exist
Doar pe spatele tău sunt pianist
Doar doar de-ar fi așa...

Mi-aș dori să fiu poet la malul mării
Nu o umbră în mijlocul gării




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu